Hos Phigo-shop.dk sidder vi altid klar til at besvare dine spørgsmål.

Du kan kontakte os på mail salg@phigo.dk, hvor vi vil bestræbe os på at besvare indenfor 24 timer i hverdagen.

Phigo-shop.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget
varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din
fortrydelse/reklamation.

Hvad er Phigo+ Point?

– Phigo+ point er et loyalitets pointsystem, som giver point på mange udvalgte produkter på webshoppen og i butikken. For at have adgang til Phigo+ point konto, skal man downloade vores PHIGO apps på appstore “Dette er helt gratis”. Som ny medlem får du 100 Phigo+ point i opstart. På din Phigo apps under “Phigo+” kan du se hvilken varer du kan indløse dine point til og hvor mange point de enkelte varer koster.

Hvordan optjener jeg point på min konto?

Gå ind på vores webshop. Her vil du finde mange udvalgte produkter, som giver point ved køb af varen. Via din Phigo apps kan du også gå ind på “Phigo+” mine point, og se hele din point historik. Der kan gå op til 24 timer før du kan se dine optjente point på din konto.

Hvordan bruger jeg mine point?

Via din Phigo apps, går du ind på “Phigo+”. Her kan du se alle de produkter, du kan ombytte dine point til varer. Klik på den ønskede vare og tryk “Indløs”. Når du har bekræftet din indløsning, vil vi sende dig en mail, om at vi har motaget din indløsning. Herefter går der 1-3 hverdage før du modtager din vare med posten.

Tlf: (+45) 32 21 29 49

salg@phigo.dk
Mandag – Torsdag: 10:00 – 17:30
Fredag: 10:00 – 18:00
samt Lørdag: 10:00 – 14:00.